عاشقانه های کوتاه
دَمــَــش گـــَــرمـ ...

 
بـــاران  را مــےگـــویـــــَــمــ

بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن
...

 
مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....
 

 

 
lips kiss impression lipstick animated gif  

 
 
بزرگ ترین اشتباهی که ما آدما در رابطه‌هامون می‌کنیم :

 

 
نیمه می‌شنویم ؛ یک چهارم می‌فهمیم ، هیچی فکر نمی‌کنیم !

 

 
 و دوبرابر واکنش نشون می دیم ...!!

 


 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 

 
بــرخی آدمها به یــک دلیل از مــسیر زنــدگی مــا می گــذرند:

 
بـه مــا درسهایی بــیامــوزند کــه اگــر "می مــاندند" هــرگز یــاد نــمی گــرفتیم ...
 

 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 
 
خواستم گله کنم

از نا مهربانی هایت! 

 
اما...

 
خوب که فکر میکنم

من

بی مقدمه عاشق تو شدم!

 
تقصیر تو نیست...
 

 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
کوه هم که باشی

گاهی

تاوان دروغ های شیرین را میدهی!!!

 
  
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
بادکنکِ من

تابِ نفسی را که به آن داده ام ندارد

ببین چگونه سر به هر کجا می زند

که تهی شود از اندوه

 

lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
مگر چند بار به دنیا آمده ایم

که این‌همه می‌میریم؟

   
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
 
گاهی حس آخرین بیسکوییت ساقه طلایی رو دارم!

شکسته...

تنها...

 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
بگذار سرنوشت راهش را برود... 

من همینجا
 

کنار قول هایت
 

رو به روی دوست داشتنت و در عمق نبودنت
 

محکم ایستاده ام!


 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . .

 
lips kiss impression lipstick animated gif 

 

ایـــن روز هـــا دلگرمـــی مــــی خـــوام

وگـــر نـــه چیــزی که زیـــاده ،

ســرگرمی ...


lips kiss impression lipstick animated gif 
 

این همه خوشی از سرم زیاد بود خوب شد آمدی

کمی دیگر
 

کپک می زدم
 

در این برزخ ساختگی

با تو
 

جهنم بهشت دیگری ست

lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 

من و تير چراغ برق , دردمان يكي است

شب كه مي شود

دلمان پر نور

سرمان تاريك
 

صبح كه مي شود

دلمان خاموش سرمان سنگين

 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 

 
ته دیگ" عشق ِ اول " را هر چقدر که بسابی ،

چه با اسکاج ِ دوست داشتن های بعدی ،

چه با سیم ِ ظرفشویی عاشق شدن های بعدی ،

از " دل "ت پاک نمی شود ...

حالا تو هی بساب

و از صدای نا هنجارش

سر درد بگیر
… !!

 

 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 
  
کوه دماوند را برعکس میکنم!!

تا ساعت شنی زمین دوباره به کار بیفته

تمام زمان دنیا برای تو...

فکرهایت را بکن

عاشق ها که پیر نمیشوند...!!!

 

 
lips kiss impression lipstick animated gif 
 
 
آدمـ هـا کـه /عـوض/ مي شونـد ... 

از \سـلام\ و \شـب بـخيـر\ گـفتـنشان مـي شود ايـن را فـهميـد!

از \حـرف هـا\ و \نـگاه هـا\ 


از گـودال هـاي ِ عـميـقي کـه بيـن ِ تــو و خـودشان مي کـَـنـند 

و تـويـش را پُــر از دليـل مـي کُنـند ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلنوشته و متن ها ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391 ا 7:10 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.